weirdooo

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Daniella Jansson - 23 mars 2013 23:15

haj igen! Förlåt sååååååå mke för den fula och slarviga headern och designen! det kmr bli bättre...lovar. Fast klockan är rätt mycket nu, så ska sova strax!

Ska bli grymt skönt!

Hoppas ni haft en grymt bra dag för det har jag haft!

Puss o kram godnatt!  

Av Daniella Jansson - 23 mars 2013 23:07

Hej gösta här!...ooopppsss nejmen TJA daniella här!

Jag fick någon random idé att börja blogga så ja här är jag!

Kommer bli supeeeeeeeeer kul tror jag iaf...well well.

Är 16 år, går i nian alltså...have a broder and a moder and a fader and två dogs.

Like a ordinary family...jag e fett me random...fast de e bra!

Udda är bra...orka va som alla andra hela tiden...våga bjuda på sig själv!

har inte den perfekta kroppen å sånt...men är iaf mej själv och de e jag glad över.

Kommer skriva lite om allt och ingenting här på min egna lilla bloggisblogg.

So yes... vad säger man nu? (lägger in en bild på en fett cool grej.)  


HEJDO!

//Daniella

Presentation


Hallå i stugan!

Go och för de mestā gla' brud på 16 vårar från värmlands skogar!

Gillar allt från kameler till choklad.
ÄSKAR musik, det är mitt liv.. typ.
Kommer skriva lite allt möjligt här på bloggen, lägga in lite bilder och kanske lite ann

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards